【希希好書星期五】 (第五期) 2018-03-30

今日又係星期五啦!趁住復活節長假,小朋友們可以玩得好開心之餘,係咪都有時間睇多幾本書呢?今次希希帶大家去一個遠少少嘅地方,一齊體驗非洲西部嘅風土人文景觀,認識尼日草原同沙漠民族,藉住繪本擴闊國際視野。

今次介紹嘅繪本《不要打翻牛奶》同以往有關非州嘅圖書唔同,繪畫色彩繽紛,呈現咗非洲溫暖嘅另一面。故事講述非洲西部一個小家庭,小女孩潘達嘅爸爸喺好遠嘅草原區負責看羊,潘達千里迢迢帶咗一碗牛奶畀爸爸,點知最後……

 到底潘達有冇成功送到牛奶俾爸爸呢?想知故事結局,記得4月22日下午嚟#荷里活廣場參加我哋嘅「飛閱童書大視界」活動,人氣繪本作家思詩會喺「彩繪非洲工作坊」同大家分享呢個故事㗎!




===================================================================

書名:《不要打翻牛奶》

出版社:典藏藝術家庭
作者:Stephen Davies
繪者:Christopher Corr

 

小女孩潘達想要送牛奶給在草原區看羊的爸爸,於是她小心翼翼地頂着一碗牛奶,先後越過沙漠,渡過又深又廣的尼日河,途中還遇到駱駝商隊、沙漠精靈,還有戴面具舞蹈的妖魔鬼怪和像外星人的白色長頸鹿,但潘達為了不讓牛奶灑出來,一直不敢停下來看。

爬過最後一座山丘後,潘達終於看見芒果樹下的爸爸,正當她打算把牛奶碗交給爸爸時,一顆芒果卻掉下來打翻了碗,令潘達傷心的哭了。

爸爸便緊抱着潘達安慰她說:「碗裏還有一些比牛奶更重要的東西。」

到底,有什麼東西比牛奶更重要呢?


====================================================================