【希希好書星期五】 (第八期) 2018-05-11

今日又係星期五,仲有兩日就係母親節,各位媽媽全年無休,係時候放一日假!

做人媽媽係天底下最辛苦最偉大嘅工作,但在繪本《想當媽媽的克蕾特》中,非洲小女孩翁克蕾特最大嘅夢想,就係當一位媽媽。克蕾特爸爸離家賺錢,佢同患重病嘅媽媽就住喺破爛泥房,經常捱餓。

克蕾渴望長大,做咗媽媽之後,就可以保護孩子,唔再捱餓,全家唔再分開。不過,呢個卑微嘅願望,係貧窮嘅非洲要達成,又談何容易,因為「在成為媽媽之前,我希望能夠活下去……」



呢個故事可以更了解非洲貧困一面,一家人能夠快樂共聚唔係必然架。母親節,希望大家陪喺媽媽身邊,珍惜相聚好時光。

=============================================



書名:《想當媽媽的克蕾特》

出版社:聯經出版

作者:江敏景

繪者:凱利.杜普瑞

譯者:李黨

克蕾特是非洲衣索比亞的一個小女孩,她有一個心願,就是有一天能當一個好媽媽,然後把孩子緊緊抱在胸前,一起喝蔬菜湯,一家人能夠住在一起,有木鋤頭和木犁可以耕種,那樣便心滿意足。

可是,在現實裏,克蕾特正在捱餓,她蹲在破爛的泥土屋門前,天天等着爸爸回來,因為媽媽一直生着重病,卻沒有藥吃。

克蕾特一直渴望長大,待當了媽媽後,要在歡笑中過活,不再有人生病,不再有人捱餓,不再有人流淚,但是,在成為媽媽之前,她更希望能夠活下去………….